torstai 19. joulukuuta 2013

18. luukku

18.12


Huh, hui, iik ja hyää!
Tältä päivältä ei kuvia heru! Aamu alko lepposasti, vein Ossia ulos ja tarjouduin heittään Markuksen kouluun. Menin ite kouluun about tunniks. Olin kotona vähän jälkeen 12. Alotin pakkaan ja kävin kaupassa iskän kaa. Siinä vaiheessa huomasin että oon ehkä vähän sekasin, kun ajatus katkeili kokoajan. Liiottelematta yli kymmenen kertaa olin aikomassa hakea/tehä jotain, ja sit hetken päästä kun olin siirtyny esim alakerrasta ylös tai suunnilleen vaihtanu paikkaa huoneessani, unohin mitä olin tekemässä! En muista millon ois ollu näin paha "dementia-päivä".
Menin sit reeneihin ja saatiin meidän kollari asutkin ja kaikkee. Sen jälkeen oli aika hyvä fiilis, usko siihen että kyllä tästä jotain tulee. Reeneistä ajelin kotiin ja psyykkasin itteeni pakkaus session jatkamiseen fiilistelemällä musaa. Sujukin ihan hyvin, mutta sitten iski paniikki: etin valehtelematta väh. 45min mun passia! Muistikuva että olin käsitelly sitä viime viikolla, ei auttanu. Porukatkin alko jo auttaan ja kääntleen laatikostoja ympäri yläkerrasta. No, se sitten löyty lopulta, vaatekaapin nurkasta, pikku muovipussista missä oli jotain muuta pientä tilpehöörää. Tiedä mikä logiikka ollut änkee se semmoseen... Aianaki löyty, olkoon se pää asia! Nyt tässä on pakkaamatta enää parit jutut, ne jotka nyt on kuivumassa pesun jäljiltä. Alkaa helpottaa jo tää säikähdyksen määrä. Voisin ehkä saada nukuttua kohta.
Mutta tosiaan, koska tuun saksasta 23 päivä iltapäivällä, voi olla hyvinkin mahdollista, että seuraava postaus tulee vasta sillon. Jää päiviä kalenterista rästiin, mutta niin jää kotosista joulu puuhistakin! 

TÄSSÄ meidän kisabiisi, lol, kuulostaa hassulta noi äänet.. :)

~pitäkää kivaa!~

Ei kommentteja: